Äntligen !



Godkväll!
Jag är glad. Jag kan äntligen börja blogga på riktigt igen. Min pojkvän Jimmy har varit grym och fixat ihop en layout snabbt till mig, och jag tycker att den blev väldigt bra. Det ska in lite svartvita bilder också, men jag vill ta nya så det får komma om ett tag. Jag är somsagt hemma i Varberg nu och Jimmy sitter inne på mitt rum med hunden och glor runt på nätet, precis som jag. Vi har gått massvis med promenader idag, så det känns värt att strax göra iordning lite thé och ta varsin nybakt bulle som min mamma har bakat. Blir kanske en film medan vi kvällsfikar och myser. Men vi får se. Upp tidigt imorgon och gå en promenad. Hoppas Tiger vill följa med. Och i morgon ska jag kanske skriva lite om mig själv också. Eller om det kommersenare. Får se vad jag orkar.
(Bloggen komemr att se sisådär ut resten av kvällen, saker måste fixas klart)
TJARRÅ!
- J <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0