Arg o ont i huvudet.



Oj. Kom aldrig iväg på mitt äventyr som skulle vara i lite mer än 2 timmar. Ja, det tar så lång tid att komma dit. Men eftesom en brud banagde, så skrattade jag iaf och klippte sönder massvis med bilder. Jag orkar inte med det förflutna längre, så nu finns det bara bilder i mitt huvud. Ingen annanstans. Iaf så blev jag glad när jag läste Gynnings blogg. Hon kommer ner tillGöteborg i morgon, så jag drar till Åhléns där hon ska sitta och signa parfymer mellan 12-15.. ska bli spännande att träffa sin (i vissa fall) förebild. Snygg är hon iaf. Jag borde stoppa i mig något så att jag kan somna sedan. MAT. Inget annat.. Jimmy ser jag inte förräns Torsdag. Bra, dåligt?! Jag vet inte. Bra för förhållandet antar jag. Lär väl få börja vänja mig nu, när turnérandet snart är igång igen. Nej. Nog om allt.
Godnatt!
- J <3
.. jag är arg o har ont i huvudet. Vad gör man?

Bild tagen från: Gynning.net.


Kommentarer
Postat av: malin

så mycket snyggare i mörkt hår

2009-09-01 @ 10:03:58
URL: http://funnudity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0