Från ruta 1



Hej!
Helt ny blogg, för jag valde att byta från Blogger.com till Blogg.se idag, och kunde inte med mig mina gamla inlägg, så det blir till att börja om på ruta 1, vilket jag egentligen hatar. Anledningen till varför jag bytte, är för att jag anser att Blogg.se är mycket bättre och det är lättare att nå ut till folk. Jag ska skriva ett helt inlägg om mig själv ikväll, så att ni nya läsare förstår vad jag är för person och vad jag sysslar med under dagarna. Anledningen till varför jag inte gör det nu, är för att jag inte hinner, för jag ska göra mig i ordning inför trippen hem till föräldrarhemmet i Varberg.
Så vi hörs ikväll.
En layout ska också fixas. Förhoppningsvis idag.
TJARRÅ!
- J <3


min gamla blogg: m90e.blogspot.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0