Nätbutiks Tips.

Kom på att jag inte har så jätte många favoriter längre när det gäller onlinebutiker. Jag har börjat att tycka om lite större kedjor såsom H&M, Monki, CheepMonday, Weekdays utbud o TopShop. Men om jag skulle beställa från någon hemsida så skulle det vara någon av dessa:

  • Chicy.se - En nätbutik med mkt bra bilder, priser och leverans. De asiatiska modellerna gör att kläderna framhävs på et tmkt bra sett. Modellers utseende är enligt mig en viktig sak. Detta är en svensk sida vilket är ett stort plus!

  • Chap n lle.com - En nätbutik som liknar Chicy till en viss del. Kläderna och priserna är bra. Också en svensk sida. Bra utbud av allt från söta tischor till snygga modenyheter.

  • Asos.com - En sida med ett mycket stort utbud av modenyheter. Finns allt från basic kläder till perfekta partydressar. Priserna varierar beroende på plagg och märke. Portot är ett par hundra kronor och leveransen är både bra och dålig. Av erfarenhet från vänners köp därifrån vet jag att det kan ta tid att få hem varorna, men det kan också gå snabbt.

  • StyleByStars.com - En svensk sida med inte ett så stort utbud. Dock fina klänningar till bra sidor och kommer ofta med frifrak-erbjudanden.

  • LolaRamona.com - När det kommer till skor och väskor tycker jag att detta danska märket är grymt. Säljs i Ragdolls butikerna, bla i Arkaden, Göteborg.

  • Skotrend.se - En svensk sida med ett helt okej utbud. finns dock riktiga skönheter. Perfekt för dig som älskar HEELS (!)

Chicy.se är helt klart min favorit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0