Om Mig.

Namn: Mikaela Ernberg
Ålder: 18, 19 3e Oktober
Längd: 163
Vikt: 48.5
Hårfärg: Blond
Intressen: Blogga, måla, shoppa umgås med vänner o pojkvän, gå på livespelningar, fota, photoshop o mkt mer.
Musiksmak: Mestadels Metal/HxC/Progg. På party är det allt från Michael Jackson till LadyGaga.
Familj: Mamma, Pappa, 1 syster (7 månader) 3 bröder (4,6 o 8 år) och Pojkvännen o hans familj.
Bloggar jag läser: Blondinbella, DennisM, SexAndTheCitty, Gynning, Kenza, Kling, Mogi (o tönt fojrtisbloggar för humorns skull)

Hmm.. Kommer inte på så mkt att skriva om mig själv faktiskt. Ni kan ju alltid läsa min gamla blogg m90e.blogspot.com. Eller så tänker ni som jag: Blicka aldrig bakåt, alltid framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0