Tragist.


Japp. Det är vad det är. Jag stör mig så hemskt mkt på mycket. Exempel på det är:

  • Att halsbölder ska drabba Julle. Krya på dig vännen!
  • Brudar. Hatar dem. FAKTISKT!
  • 1000 piercings i ansiktet. FAKTISKT!
  • Brudar som tar kort på sin nakna överkropp från sidan, för att visa revben som syns när hon drar in magen och sträcker upp armen. (syns väl på alla om man gör så?!)
  • Alla fjortisbloggare som vill vara som Kissie. Hon är grym som gör sin grej, men vafan?! Hon är inte c00l för det.
Och Ja. Jag är på dåligt humör. Men det blir bättre. Hoppas jag. För jag ska unna mig en sak nu som jag ska hålla hemligt. Inget man pratar högt om. Och jag somnar nog snart. Så hörs vi inte senare så blir det i morgon. Min besöksstatus går uppåt hela tiden. Blir kansk inte som igår, men över 50. Vart fan kommer ni ifrån?! Gött att ni läser iaf. Eller så gör jag något jag aldrig trodde att jag skulle göra. Men jag vet inte. Beror på om jag orkar.
TJARRÅ!
- J <3


Älskar att göra fula saker när man pratar i telefon.
Fötterna är rena tills Torsdag. .Då gaddar jag.


Kommentarer
Postat av: malin

awesome! va blir det för något? :)

2009-09-01 @ 10:43:27
URL: http://funnudity.blogg.se/
Postat av: Svar till Malin

Det blir Rage på högerfoten, och Love på vänstra. Och så ska det vara massa krumelurer så det fyller hela överdelen av foten.

2009-09-01 @ 11:20:03
URL: http://mernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0