Umgås med vännen.


Hej!
Jag känner mig grymt duktig. Idag igen. Jag gick upp vid halv 10 för att ge hunden mat och var sedan ute med henne i nästan 1,5 timma. Det var skönt, och jag fick verkligen kopplat av. Nu sitter jag här färdig duschad och påklädd. Det är bara sminket som fattas. Jag har mina favoritjeans på mig och en Marionette-tischa. Känner att det kommer att bli en hel del hängande i stan idag när jag ska vara med Julle. Ska blir riktigt roligt att vara med honom, för det var verkligen inte igr som det hände. Vi är som syskon, eller vi var det iaf. Ja tänker att vi ska göra våran specialrätt till middag ikväll. Chipsfärs, men mer om det ikväll. Nu ska jag sminka mig och göra lite fika, innan jag o Jimmy o vovven går ner till stan. De ska åka hem och jag ska till biblioteket och låna en bok innan jag sk möta upp Julle. Jag ser verkligen fram emot denna dagen! Jag päppar med Raised Fist!!
TJARRÅ!
- J <3


(Min kära vän Julian)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0