Västtrafik.


Måste säga att jag är den som har börjat ogilla västtrafik. Visst, det finns många förmåner med Västtrafik, såsm att man kan köpa ett tex fritidskort som gäller i 100 dagar och som man kan åka överallt med hur mkt man vill efter kl. 16.00 på vardagar och dygnet runt på helger och lov. MEN. Jag tycker inte om att månadskortets priser höjs (kortet kostar lite över 1000 kr och gäller dygnetrunt i 30 dagar) och jag gillar heller inte de nya kontoladdningarna som ska ersätta 100-korten from 1 Februari. MenMen. Jag kaninget annat än gilla läget för är man i en storstad så är man och då får man betala för att förflytta sig också. Så är det väl överallt antar jag. Och jag ska heller inte klaga på att det bara kostar 30 kr mellan varberg och göteborg.För det är billigt.

Nej, nu ska jag fixa mig lite till. Jag sprang ner till bussen precis för jag ska in till stan och kolla lite skit, men jag missade den. Shock blir butiken jag först går till, för jag ska nog köpa mig ett par Dr.Martens. Men jag får se om jag gör det idag eller ngn annan dag. Blir en sväng bort till Haga med tror jag. Det var ett tag sedan jag var där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0