BackOnTrack.


HejHejHallå.
Jag är tillbaka efter turnén (som blev kortvarig pga sjukdom) och flera dagars blogguppehåll. Jag kan börja med att tala om att jag mår bra och att jag ska komma igång med bloggen nu igen. Jimmy ska fixa min layout idag, eftersom han var lite dum och råkade förstöra den som jag hade innan.
Turnén ställdes somsagt in och efter en kort med trevlig visit i Stockholm har jag och Jimmy hjälpt hans syster och hennes sambo att fixa och dona i deras nya lägenhet i Borås. Vädret har varit värdelöst, vilket har gjort att vi inte har gjort så mkt mer på dagarna är att hjälpa dem och sedan åka hem igen och kolla på film och baka olika saker. De filmerna vi har sett har varit bra. Vi började med Zombieland och sedan såg vi Hard Candy. Båda filmerna var bra med  den sistnämnda var lite väl rå. Men gillar man råa filmer så är det en film man borde se. Helt klart.

Idag är det det Fredag och detta är sista lediga Fredagen för min del, eftersom jag börjar joba heltid på en förskola på Måndag. Så idag ska jag och min kära man åka till Varberg för att umgås med lite vänner där och det ska bli roligt. En tjejkompis till mig fyller 19 idag också, så henne skulle jag vilja träffa. MEN. Jag och Jimmy har tillsammans med Nella och Pontus, planer på att bowla ikväll, men vi får se hur det blir med det för Nella är seg på att svara på mess. Nej, nu ska jag kolla runt lite på H&M:s hemsida. Har fått nys om ett par saker därifrån.
Hös sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0