Bad Romance.


Just nu har jag Lady Gagas nya i högtalarna på Jimmy rum, vilket betyder dunderljud. 2st studiohögtalare, 2st 80 cm höga högtalare och sedan 2st 50 cm högtalare. Tur att jag är ensam hemma och att de flesta grannarna r på deras arbeten. Anyway. Jag drog i mig nudlar ist för Smoothie, men det är typ samma sak om man tänker på kalorisnåla maträtter. Nu ska jag dansa i kläderna och sedan ska jag gå ut och gå och sedan också låna en bok på biblioteket. Jag tror jag ska försöka matcha in det så att klockan blir 17.00 när jag är klar med promenaden/biblioteket, för då kan jag möta min kära Svärmor vid bussen och gå tsm med henne hem. Så jag funderar på att packa min lilla väska som jag ska ha med mig på tåget i morgon. Det blir en handväska med allt tjejjit i , en kameraväska och en datorväska. Jag är jätte taggad faktiskt. det roligaste under turnén tror jag att Finlandsfärjan kommer att bli. Fast jag tror hela skiten blir nice. Dock hatar att folk blev sjuka och att jag säkert får Svininfluensan och inte kan börja praktiskten efter turnén, men vafan ska man göra. Nej, nu ska jag dansa i mig kläderna. BRB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0