DET SMÄLLER!


Godmorgon
Jag och min kära pojkvän väcktes klockan 7 i morse av ett gäng byggare som började arbeta på övervåningen. De måste ha slipat eller ngt för det lät somfan. Och sedan när vi precis hade somnat om till allt muller, så ringer min mobil och eftersom vi är i källaren är det sämst mottaging, så jag får skrika!! Sedan när jag har lagt på, tar det 20 min så ringer väckarklockan... Kanske inte bästa sättet att börja dagen på, när man behöver vara utvilad, men idag är jag päpp så jag klarar av det.

Jag o Jimmyboy ska strax trycka i oss frukost och sedan ska vi  (eller mest jag) göra oss i ordning och sedan drar vi mot ABF innan det bär av till Hair Of The Dog, där jag ska gadda mig. Jag har varit nervös sedan igår kväll och då kan ni kanske tänka er hur nervös jag är nu.
Take Care!
- j <3

Jimmy har btw startat en blogg där det står om massa bloggare. HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0