Fashiononline.


HejHejHallå.
Min kära blogg fick inte tillbaka sitt utseende igår pga att jag vill vänta tills jag har tagit nya bilder till headern, vlket ska göras idag för vädret är strålande. Jag minglade in på H&M:s hemsida igår eftermiddag och fann ett par riktiga gobitar, som ska försöka att införskaffas idag faktiskt. Inte allt kanske, men en del av dem (om det nu finns inne i butik). Jag är hemm ai lilla Varberg och sk aluncha med hela familjen. Jimmy ligger fortfarande och sover, så jag får sparka upp honom strax. Vi ska ha en foto-dag, dvs gå runt och fotografera varandra och vyer.
Vi ska också umgås med vårat kära par Nella och Pontus ikväll, vilket jag ser fram emot. MEn mer om det senare, när jag kommer hem ifrån lunchen/fotograferingen.

Hörs sedan.
-J <3

Kommentarer
Postat av: mirre

Nu är de alldeles för dålig update mickan.. Vill ju läsa vad som händer o sker..data bloggar,fb är mina kvällsrutiner nu för tiden.. hoppas allt är bra!

2009-12-02 @ 18:57:23
URL: http://mirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0