Flitighet.


HejHejHallå.
Jag kunde äntligen sova ut. Jag somnade faktiskt ganska lätt igår, även fast att jag saknade Jimmy och idag har byggarbetarna varit riktigt lugna, så jag sov till halv 11. När jag steg upp kollade jag mig runt omkring i mitt rum och insåg vad galet stökiigt och äckligt jag hade det med gamal disk, kläder överallt osvosv. Så jag bestämmde mig för att städa ordentligt. Jag började med att rensa ur garderoben o sedan fortsatte jag med rummat, toan o hallen och till slut fick jag lagt fram allt jag ska ha med mig på turnén. Så nu är jag helt klar och ska sätt apå Lady Gagas låt i högtalarna och göra mig i ordning i lugn och ro. Jag sk aåka till mamma o resten av familjen sedan en snabbis, för jag vill säga hejdå till dem, eftersom jag inte kommer hem innan jag åker på Lördag.
Hörs sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0