Fredagsmys.


Godkväll.
Jag hade fattat helt fel gällande när min kära svärmor slutade jobba. Det var 17.00 hon slutade inte klockan 16.00, så jag fick tid till att ringa min pojkvän (med hjälp av Skype såklart, då kostar det 0 kr/minuten även när han är utomlands som nu) och fick reda på att det var dubbelbokat på det venuet som de och de andra två Amerikanska banden skulle spela på, så det blev lite struligt där. Men resan till Århus hade gått bra. Känns bra att vi äntligen har skaffat oss varsin telefon som tillåter SKype, för innan har vi varit tvugna att sitta vid våra datorer om vi skulle prata gratis med varandra, och det blev aldrig av att vi gjorde utan ringde från o till våra mobiler ist. Så ni kan ju tänka er hur mycket vi fick betala efter att Jimmy o bandet varit på en europa turné i 1 mnad förra året?! Sjukt mycket kan jag tala om. MenMen. Nu slipper vi dyra mobilräkningar iaf.

Nu ska jag gå ner till ICA för att möta Jimmys mamma som kommer med pendeln från stan. Vi ska handla något gott att äta ikväll och jag ska också handla lite godis och dricka som jag kan ha på tåget i morgon.Efter det ska vi gå hem hit och laga middag tillsammans och sedan bänka oss framför Idol med varsin skål panacotta med hallonsås. UNDERBART! Det blir tidig sänggång för mig för jag måste vara helt utvilad inför morgondagen och veckan som kommer. Så vi hörs i morgon igen. Ha en superkväll!

-J <3

Jag har ju klippt mig också. Vilket ni kanske märker för det är inte mkt som spretar ut under mössan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0