Gaddning 9/11


Jag har en bild i huvudet och en mängd skisser på min gaddning som jag ska göra på Måndag. Men ändå så får jag inte till rosorna. Jag ska gadda två svarta rosor, med ett oldshoolrött hjärta lliggandes i mitten ("på" dem) och tvärsigenom  hjärtat ska det gå en banderoll (ska se ut som att den sveper om hjärtat) och i den ska det stå Family. Jag har en bild framför mig somsagt och jag har försökt att få ner den på papper, men det är så svårt. Så jag hoppas verkligen att Bexx fixar att göra upp en skiss på Måndag, för då lär den bli helt grym. Jag känner mig säker på detta och min underarm kommer att tillsammans med mina fötter, vara det jag tycker är snyggast på min kropp. Ge mig Måndag kl 14.00 NU!!

Denna rosen är snygg..

..Men det är denna med..

(ni får tänka dem i black/grey)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0