GossipGirl.


Känns som att mitt beroende inte tar slut. Det känns som att min bitterhet kommer att sitta i föralltid, bara för att jag ska bli en annan människa. MEN, jag vill hitta orken och päppen. Jag behöver den mer nu än någonsin. Jag behöver finna mitt inre och jag behöver definitivt inte en pojkvän på turné under hala December. Det skrämmer mig redan nu, för jag kommer att känna mig halv.

Jag sitter hemma i det tomma huset i Varberg och kollar på GossipGirl i min ensamhet. Jag blev nyss attakerad av min katt så har just nu ett enormt rivmärke över min överarm. Sickade precis ett mms till Jimmyboy som repar och han måste tro att jag har gått o blivit emoa. Haha!! Jag sitter också just u och funderar på morgondage och hela nästa vecka och veckan därpå. Jag behöver enerig för att orka känner jag. Så jag ska strax sätta på musik och dansa framför spegeln och säga komlemanger till mig själv. Låter kanske patetiskt, men det hjälper. Man blir gladare. Iaf jag. BRB. hörs om ett tag.

Alla "rockers"-brudar avgudar hennes stil. Men inte jag..Förvånad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0