ISkugganAvVärmen


Jag är ju somsagt helt ensam hemma, vilket faktiskt känns skönt. Bra avkoppling liksom. Och jag märker att jag har saknat att blogga, ör det blev ett par nu under kvällen. Men som ni redan säkert vet så tycker jag att den bästa avkopplingen är att läsa skönlitteratur. Jag har en favorit författarinna vid namn Lotta thell som har skrivit en serie böcker på 5st som handlar om en tjej som heter Eva och som är narkoman. Man får följa henne genom sitt missbruk och kärleksliv och allt som hör där till. Det är verkligen de bästa böckerna som jag har läst och jag har äntligen ått tag på den film som gjorts som ska representera den första boken. Filmen/Boken heter I Skuggan Av Värmen och den ska jag och Jimmy se ikväll. Vi ska köpa lite mat och lägga oss i sängen och kolla på filmen och bara ta det lugnt, eftersom allvaret snart hinner ikapp oss. Och eftersom jag numera har en 50 tums plattTV på mitt rum, så kommer vi nog att bo framför den på kvällarna.. Nej, nu ska jag ta på mig lite bekväma kläder, för jag ska möta Jimmy om 40 minuter, så jag tänkte gå ut och gå tills dess. Så vi hörs i morgon.
TJARRÅ!
- J <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0