Knight Cat.


Blev inte att jag stack från datorn, utan jag kollade igenom en mängd modebloggar ist och kom fram till att jag fortf har Knight Cat som storfavorit.

Jag har ett par snarlika brallor, fast de har blivit förstora,
s
å jag kanske borde fixa ett par nya?

Hon har så balla bilder och man får en kraftig smak av välbehag när man kollar på dem. Jag vill ha det mesta på bilderna och jag får ångest över att jag tycker att benknutor är så snyggt. Antaglign för att jag själv inte har det. Finns det ngt snyggare än nyckelben som syns på en brud? Och axelbenknutorna? Lovely. Så knäckebröd och mina powerwalks kanske inte är så dåliga idéer ändå? Jag borde få tillbaka min dåliga aptit på mat som jag hade i våras? Då försvann iaf överarmarna. Men de kom igen i höst. Jag är inte och har aldrig varit en brud som vill banta bara för att se mig själv som snygg. Jag är nöjd med min kropp som den är, sålänge jag mår bra och det gör jag med den nu. Men självklart kan man önska. Det kan man om allt. Nej, jag kanske borde sätta mig och sy in mina gråa jeans sm jag köpte för typ..1,5 år sedan typ? och som blivit förstora. De också. Alla stuprör är förstora och drbbas av min dåliga teknik när det gäller att sy in. Men jag sa nog ge det ett försök, för jag vill använda dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0