Måndag.


Så, jag drog i mn en knäckemacka, för jag kom på att jag säkert måste käka något sedan när jimmy kommer hem efter repet, för han är säkert jätte hungrig. Jag kände att jag har inte suttit framför en dator på över 1 vecka, så jag tänkte kollaigenom lite saker på nätet innan jag ska börja göra lite mysigt på mitt rum. För er som inte vet, så renoverar min familj huset vi bor i, så det är bara jag som bor hemma, eftersom jag bor i källaren. Så det är ganska tomt både på folk och på saker. Övervåningen är som utblåst och det finns ingen spis, kyslskåp eller någnting där uppe. Så som tur är så har jag kyslkåp och frys här nere, så jag kan ha mejeriprodukter och fryst mat, som jag kan värma i ugnen under tiden sm huset renoveras. huset beräknas vara klart om ca 4 veckor, så det är ganska lång tid kvar, men som tur är så ska jag vara borta i 1 vecka i mitten av November. Och på tal om November. Det händer en hel del denna månaden.

5: TheDevilWearsPrada @ BrewHouse, GBG
6: Bio med vänner. THIS IS IT!
9: Gaddar min underarm
13: Turnén börjar med start i Århus, Danmark
14: Spelning på Fryshuset/Klubben i Sthlm, Sverige
15: Day off (åker Finlandsfärjan och vidare till Helsingfors)
16: Spelning på Nosturi i Helsingfors, Finland
17: Day off (åker färjan tillbaka till sverige och vidare till Oslo)
18:  Spelning på John Dee i Oslo, Norge.
19: Spelning på Brewhouse, Göteborg.
20: Spelning på The Rock i Köpenhamn, Danmark.

Det är alltså klart att jag ska åka med och jobba för min pojkväns band Marionette på deras skandinavien turné som de har nu i November. Dagarna mellan 20 Novemer och 30 November kommer jag att tillbringa med Jimmy på heltid. För sedan åker han på en 1 månad lång Europaturné.

Hittade en gamal turnébild på 5/6 bandmedlemmar.
Hur ska detta gå egentligen..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0