Medwurst.


HejHejHallå.
Okej, jag vet att jag inte höll det jag lovade om att jag skulle börja blogga flitigt igen. Men jag har inte tid och ork. Jag ha virus i min kropp som inte vill försvinna och det gör att jag hellre tar ett bad, läser en bok och bara ta det lugnt, ist för att sätta mig framför datorn. Igår kände jag dock at jag ville hitta på ngot, vilket jag också gjorde på eftermiddagen. För runt 14 tiden begav jag mig till stan för att umgås med min kära vän Julian, vilket var jätte trevligt. Jimmy och Julles flickvän mötte sedan upp oss och vi gick till Café Ströget och åt tacotallrik. Kändes väldigt skönt att äntlign äta något nyttigt. För när jag väl äter numera, så känns det som att det är onyttigt och ut o gå orkar jag inte för tillfället när jag är såhär snuvig. MenMen. Det ska hårdtränas inför nyårs blåsan hela December.

JaJa. Just nu är jag nyss hemkommen från ABF och sitter och äter en osmacka och dricker juice. Familjen kommer snart till huset och då ska jag klippa mina 3 bröder och förhoppningsvis Jimmy. (Jimmy tvekar somvanligt..) efter det ska jag ta ett bad och fortsätta att läsa och planera västa vecka, för denna vecka är fullproppad. I morgon är det TheDevilWearsPrada @ BrewHouse och det ska bli roligt. Blir en del öl och röjj hoppas jag. De är trotts allt mina gamla favoriter. Men vi hörs senare. Jag ska sätta mig och fixa o dona inför turnén som börjar nästa vecka, innan familjen kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0