Musikerfru.


Godkväll.
Jag antar att jag i detta nuet börjar mitt liv som en musikers fru. Min kära pojkvän är nog bland de slarvigaste personerna jag vet. Han kan vara otroligt ordningsam när det väl gäller (och det är ju bra. men..) när det gäller at hålla iordning så vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Det står disk överallt. Det ligger tomma chipspåsar, kläder, väskor osvosv över hela golvet och halvdruckna läsker.. Och vem får göra iordning? Jo det är jag. På ett sätt är det "skönt" att vara hemma själv för då blir det inte lika stökigt, men samtidigt suger det. (-jag pratar om turnéer..) Jimm och hans band åker på turné hela December, så jag kommer att leva ensam då, och hoppas på agliga vykort från olika stälen runt om i Europa. usch. Vill inte tänka på det nu. Jag önskar egentligen att December aldrig kommer..
Nej, nu ska jag städa osv innan jag ska packa ihop saker och möta upp Jimmy som är och repar. Vi ska ladda för morgondagen då vi ska hämta ut biobiljetter till THIS IS IT, som vi ska gå på med 7 andra pers. Ska bli superkul och jag som älskar Bergakungen. Bästa SF-bion tror jag. På kvällen blir det öl och utgång och spelning somsagt. TDWP.

Hörs strax!
Nu ska jag städa och lyssna på Cynic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0