Myskväll.


Godkväll.
Jimmy kom hem för ett tag sedan och vi har druckit té och ätit knäckemackor. Nu sitter han, eller ja, han står och rockarloss medan han spelar Guitar Hero. Jag tror han är laddad inför turnén som drar igång imorgon. Synd då att han är trummis så han inte får användning för sina rockmoves. Aw, han är söt och jag inser varje gång när jag tittar på honom hur lycklig han gör mig.
Nu när han har spelat klart, komemr han vilja skriva ett hat-inlägg på sin blogg, och idag tror jag att det kommer att handla om Kissie och Dessies pälsvästar som jag snackade om tidigare idag. Sedan ska vi lägga oss i sängen ochkolla på TV och mysa innan vi somnar. Jag kommer att somna på hans bröst, precis som vanligt och han kommer att fråga mig vad jag håller på med när jag väl har somnat. Jag smaskar och skrattar nämligen i sömnen har jag förstått. MenMen. Vi hörs i morgon. Då ska jag låna boken som jag glömde göra idag, åka till Jimmys syster och hennes sambo som öpt en ny lägenhet och gå en promenad. Ser fram emot Fredagen och ännu mera Lördag, då jag åker till Stockholm. Fast, jävligt segt om Svininfluensan har drabbat bandet. Hoppas Aron kryar på sig.
Godnatt!
- J <3

Mina änglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0