Naken Gaga.


Igår fick jag äntligen syn på bilderna som är tagna på Lady Gaga när hon är på semester och inte har något smink på sig. Jag tror det var i en "se&hör" som jag såg bilderna och fick likväl som alla andra, en stor chock när jag såg dem. Men samtidigt förvånades jag inte över bilderna. Hon är grovt sminkad när hon visar sig vid offentliga samanhang, och hur trodde vi eentligen att hon såg ut utan smink? Jag kan bara ta mig själv som ett exempel. Jag älskar att gå utan smink och gör det nästan hela tiden numera (utan när jag ska iväg på tillställningar och ibland när jag shoppar) och jag ser inte alls lika vårdad ut när jag inte har massa smink i ansiktet, så folk får säkert en chock när de ser mig också. Eller? Nej, men först fick de det kanske men numera borde folk ha vant sig. Men iallafall. Jag tycker att Lady Gaga ser charmig ut utan smink på något vis, men jag vet inte. Självklart gör kändisar kunna gå utan smink på vardagar när de är ute men hunden, handlar eller shoppar om de trivs i det.. Så vad är det media vill ha sagt när de publiserar bilder på kändisar utan smink? Sålänge en männiksa trivs med sitt utseende, så är det väl ingen idé att klanka ner på dem och säga att de ser förjävliga ut utan smink osv? Men visst. Nu fick man reda på hur hon egentligen ser ut och får sjävl bedömma vad man tycker och det kanske är något bra. Jag vet inte.

Hittade bilden på Google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0