Nattblogg.


Godkväll.
Det blev en riktigt mysig middag här hemma i Jimmys hus tillsammans med Jimmys mamma, syster och hennes sambo Martin. Vi pratade mest om hur våra föräldrar reagerade/gjorde när de första gången träfade oss och vi fick oss några ordentliga skratt. Ibland kan verkligen föräldrar vara pinsamma.. När jag och Jimmy får barn och om det är en flicka, kommer han att vara den beskyddande pappan som granskar hennes pojkvän HÅRT, men som samtidigt kommer att "skämma ut henne" genom att säga saker som tjejer tycker är pinsamt. Och är det så att vi får en pojke, kommer Jimmy att vara pappan som också här säger pinsamma saker men som också prutar i sonen att han ska vara väldigt rädd om sin tjej och ta hand om henne. Jag längtar verkligen tills det händer för jag komer att stå och skratta och tycka synd om tjej/pojkvännen till vårat barn, för Jimmy kommer bara att dra massa skämt o säga pinsamma saker. Men sån är han och han kommer att göra det för att testa människan som är påväg in i våran familj, vilket egentligen bara är bra. han kommer väl bli den där typiska föräldern som skämmer ut sitt barn. Haha. Aw, jag ser det framför mig.

JaJa. Jag ligger i sängen nu och ska försöka somna, men jag tror inte jag kommer att kunna somna innan Jimmy har ringt och sagt att båtresan från Danmark gick bra. Spelningen som de har haft i Århus ikväll hade gått bra, men det hade varit lite problem med hans metronom. Det var också skönt att höra att Aron hade frisknat till (så det är inte svinis hoppas jag). Imorgon möter jag somsagt upp dem i Stockholm och sedan bär det iväg. Jag tänker att blogga varje dag och uppdatera så mkt jag kan/hinner för att ni ska kunna följa med under tiden på turnén. Tills dess. Sov gott så hörs vi innan jag sätter mig på tåget mot Stockholm i morgon.
Godnatt.
- J <3


Kommentarer
Postat av: kicki

jag kan lova dig att det e svinis vi haft. vi har haft alla symtom och man blir oftast bätttre inom 5 dagar o smittar i 5-7 dagar så du kan känna dig trygg :P



Jag mår inte bra än. =(

puss

2009-11-14 @ 11:18:22
URL: http://kicxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0