NitroCircus


Tittat på 2 GossipGirl-asnitt, ätit en fet smörgårs (eftersom man måste ha ätit mkt minst 24 timmar innan man tattuerar sig så drog jag i mig en smältost-macka..) och funderat på om jag ska klippa ner mina naglar eller ha de så långa som jag har dem nu. I vilket fall som helst så ska jag måla om dem. Jag hade tänkt att gå ut och gå en långpromenad nu för jag känner att det var ett tag sedan och jag behöver det. NitroCircus är dock på MTV just nu och det är svårt att slita sig. Men jag måste. Jimmy kommer med X2000 klockan 22.00 (att åka 1 hållplats kostade 95 kr!!!!!!!!). Då ska vi mysa, för jag behöver verkligen sova ut om jag ska orka med morgondagen.

Påtal om ngt annat så kollade jag in H&M:s hemsida idag igen, och fick syn på så mkt snyggt att jag bara vill skita i att gadda mig och köpa kläder ist. Men icke. Min arm kommer bli snygg, vilket jag är väldigt päpp över. Jimmy ska vara med denna gången när jag tattuerar mig, vilket kommer att kännas tryggt. Han var inte med när jag gjorde fötterna nämligen men då var Wallah med, så det var tryggt ändå. Men först i morgon ska jag på ett möte på ABF och prata om turnén som drar igång om några dagar. Sedan klockan 15.00 smäller det.
Nej, nu måste jag gå ut och gå så att jag hinner minst 40 min powerwalk iaf innan killen kommer. Hörs i morgon.
- J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0