Önskelista.


Så, nu har jag kopplat av med 3 avsnitt av GossipGirl så nu vänar jag på att avsnitt 20 från 3e säsongen ska komma. Antar att det blir till att kolla på det efter turnén. Jimmyboy är ock repar och packar in i bussen. De åker klockan halv 7 i morgon bitti och jag åker klockan 12 på Lördag så jag slipper den första spelningen som är i Århus och den lååånga resan därifrån till Stockholm. De ska åka 95 mil på Fredag natt/Lördag dag, så jag behöver bara drabbas av tågresan mellan Göteborg-Stockholm.

Jag har hunnit fundera lte över vad jag ska önska mig i julklapp detta året, och ja har kommit fra till att det inte är mycket alls egentligen. Dock lite dyra saker, men andra är mer "normala" så att säga. Hoppas att jag har varit tillräckligt snäll i år så att tomten vill ge mig något på önskelistan iaf.
Jag önskar mig:

* Dator - MacBook
* Svart el. marinblå damcykel
* Svart morgonrock (är det bara min familj som kallar det för det? Säger man badrock el morgonrock?)
* Löshår
* Svart skinnväska
* Nagelvård
* Produkter från TheBodyShop - Sotögonskugga, ögonskuggsborste, foundation (puder variant), kokos bodyscrub/bodybutter


Det är väl detta som jag har kommit fram till att jag önskar mig. Men jag antar att jag kommer att komma på en hel del mera, för det är ju ett tag tills det är julafton. Dock inte så länge, vilket skrämmer mig lite för det är vääldigt nära nu tills Jimmy åker på den nästan 1 månad långa turnén..MenMen. Nu ska jag gå ut och gå. Sedan ska jag frsöka få lite shyssta bilder på min nya tatuering som jag kan lägga upp här och på Facebook. Men det är svårt att fota, för jag har den på högerunderarm, och jag är sämst på att använda min vänstra hand när jag ska fotografera..
- J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0