Picasa


Så, nu är jag färdigbadad och hann med att läsa 80 sidor i min bok. Det var skönt och jag känner mig superladdad tills ikväll. Jag och jimmy tänker åka in till stan så att vi är där vid 19.00 tiden. Då ska vi hämta ut biljetter till bion i morgon och sedan ska vi ta en öl innan vi drar vidare mot spelningen. Jag ska också kontakta min mamma för jag måste beställa en tågbiljett till Stockholm idag, så at priset inte stiger. Men det blir att jag hoppar av en halvtimma tidigare än Stockholms central, för jag tänker stanna till hos Christoffer på vägen för att äta lite och umgås innan vi drar vidare mot Fryshuset/Klubben för att möta upp bandet. Ska bli skitroligt verkligen. Nej, nu ska jag fixa iordning mig och se vad det blir för middag.
Hörs innan giget.

längtar...

och btw, hittat en superbra kollage-sida som Blondinbella tipsade om. PICASA heter den. Sök bara på Google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0