Skandinavian Tour.


Godmorgon.
Jag har precis vaknat och är sådär superduper hungrig, men jag orkar inte gå ur sängen riktigt än. Det finns få saker som är så gott som att ligga och dra sig i sängen på morgona. Anyway. Marionettes Skandinavien turné börjar idag och killarna åkte klockan halv 7 i morse. Första stoppet är Århus, Danmark och sedani morgon sa de upp till Stockholm. DE ska åka 95 mil, och jag är inte avis somsagt. Jag åker ju och möter upp dem i Stockholm i morgon och följer med resten av turnén.
Men idag ska det förberedas osv. Jag ska gå upp och dra i mig en smoothie till frukost och sedan ska jag gå ut och gå en promenad och låna en bok på biblioteket. efter det tänkte jag höra av mig till Jimmys syster och höra med henne om jag kan komma bort till deras nya lägenhet eller inte. Mitt busskort gäller bara efter 16.00, så jag har lite tid att slå hjäl. Jimmys mamma kommer hem vid 17 tiden och jag känner att jag skulle vilja vara hemma då nämligen. Men vi får se hur jag gör. Ikväll är det bara jag och Jimmys mamma hemma, eftersom Jimmy o hans pappa stack i morse, så vi ska äta en od middag, panacotta som efterrätt och kolla på Idol. Jag kollade precis på genrepsklippet från Idol på TV4:s hemsida,och jag tror att det kan bli riktigt bra ikväll. Men det är inte så många kvar nu märkte jag. Det var ett tag sedan jag såg en Fredagsfinal. Jag kanske borde kolla på förra veckans nu medan jag äter frukost?!
Hm.. Vi hörs sedan!

Och som ni ser är min blogg inte som den ska. Jimmy råkade förstöra den inatt så den fixar sig om 1 vecka typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0