TDWP


Jag har gjort en dum grej. Jimmy har fortf inte ställt tillbaka sin klocka på sitt rum, så jag har legat 1 timma före hela tiden, vilket jag för en liten stund sedan fick reda på och blev ganska arg. Så jag är het klar lång tid innan vi ska åka, så vi ska äta en god middag nu som Jimmys pappa har lagat. Sedan sticker vi in till stan och går på TheDevilWearsPrada:s spelning på BrewHouse.Vi har päppat dem en hel del idag och det komemr säkert bli en bra spelning, även fast jag är lite skeptiskt till attd esätetr allt och är tajta. Det är väl kanske inte det som de är mest kända för.. Som är lite synd. Men innan sticker vi nog till RockBaren eller DiamondDogs och tar en öl för att fira. Vi hörs i morgon. Nu ska jag röjja till bra musik och ha det nice hela kvällen!
TJARRÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0