This Is It


Hej.
Jag börjar med att säga att gårdagskvällen var helt sjuk bra och att jag visste att eftersom den var så epic, så skulle denna dagen bära med sig något dåligt. Och jag hade rätt. Det blir ingen gaddning på  Måndag, eftersom jag inte har någon som ställer upp. Och jag kommer inte att göra den överhuvudtaget, eftersom jag känner att det känns fel att ägna något till sin familj när den äns inte ställer upp i krissituationer. Så jag är sur, ledsen, arg, besviken och all dåligt som går och jag funderar på att sova bort denna veckan för jag kommer inte klara av att vara vid medvetande när klockan slår 15.00 på Måndag. Jag vill heller inte se vissa människor i ögonen, för jag känner mig sviken på många sätt.
Jag funderar på att supa skitmycket ikväll bara för att jag ska trottsa alla som säger att man inte ska dränka sina synder i alkohol. Jag är mig inte lik idag. Men det kommer ett år efter den 31 December. Och då är jag kanske tillbaka igen. Om jag inte trivs med den som jag är from. idag.
Jag ska på bio med 8 ppl och sedan ut på krogen. Farväl folket. Jag ska in i min drömvärld nu.

tur att Jimmyboy finns. O min i Phone. O öl.

Kommentarer
Postat av: mikaela ernberg

Mmmm och dt är INTE din familjs fel!!! tycker dt låter oerhört taskigt att du ägnar ett Blogginlägg och får dt att se ut som det är VÅRT FEL!!! hmm dt är inte VI som sagt att vi ska bet. din Tatuering!!! men jag klarar dt TACK!! älskar dig ändå <3 //din mamma

2009-11-06 @ 15:30:00
URL: http://m90e.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Hjälp mig gärna att vinna en väska, hjälper du mig blir du självklart länkad :) Läs mer på min blogg http://mikaelafranzen.blogg.se/2009/november/tavling.html

2009-11-06 @ 15:53:49
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Maja.

Ibland är krogen det enda som kan få en att stänga av helt och hållet.

2009-11-06 @ 15:59:56
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: kicki

en tatuering är en världslig sak och inget du måste ha just nu, är väl skönare att ha det o se fram emot...spara pengar o såååå...



jag tänker på dig!



//kicki

2009-11-07 @ 13:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0