tillbaka.


Godkväll.
Jag har haft nere min blog som ni säkert har märkt, och detta beror på att jag inte alls har haft lust att blogga och dela med mig av min vardag pga olika saker. Det har iaf hänte en del saker, både roligare och tråkigare och det har satt sina spår denna veckan och framförallt de senste dagarna. Det dåliga startade i Torsdags. Dagen började bra och kvällen inleddes med en väldigt trevlig stund på Chez tillsammans med Aron, Linus, Göran, Ferbie o Jimmy och vi drack gott och hade det allmänt roligt. Iaf fram tills en idiot kom fram till mig och förstörde kvällen och bröt ner mig totalt. TACK Linus, ferbs och Jimmy för allt ni gjorde den kvällen. Tack verkligen. (Jag väljer att inte gå in på detaljer, eftersom jag inte vill att random pp ska veta om min bakgrund osv).
Sedan var det fredag och jimmy drabbades av en ordentlig baksmälla. Vi stack in till stan och mötte upp nella och Pontus och åt en god middag innan vi åkte hem till mig i Varberg för tt h frdagsmys med pizza, godis, idol osvosv. En superkväll hade vi verkligen!
På lördagen var det fest och jag var utklädd till en mentatsjuk flicka och kvällen var bra och den sltade hos Pontus. Nella gjorde nattamat och den var helt awesome!

Det är lite i korthet vad som har hänt. Jag ska försöka blogga som vanligt nu igen. För jag tror jag vill det.
BRB, nu ska jag äta. Så jag bloggar om en stund igen.


Kommentarer
Postat av: kicki

vet inte vad som hänt MEN jag blir förbannad.

vill inte att det ska ha något me "din bakgrund" att göra =(



JAG VILL NITA DEN DÄR PERSONEN!!

2009-11-02 @ 19:39:06
URL: http://kicxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0