Tisdag.


HejHejHallå.
Jag vill börja detta inlägg med att tala om för er att jag är sjukt stolt över mig själv och att jag har 0 energi kvar. All energi försvan nämligen igår och det är anledningen till varför jag inte bloggade efter att jag kom hem från gaddningen igår.

Rebecka var helt underbar att tattuera sig hos. Hon är en 29 årig grym tjej som jag verkigen kände mig trygg med och hon gjorde ett fanastiskt jobb. Hon var dessutom rolig, skämtsa och jävligt snygg. Jag gick verkligen ifrån HairOfTheDog och var sjukt nöjd och stolt över mig själv. Anledningen till varför jag var så himla stolt över mig själv, var för att jag inte tyckte att det gjorde ont. Jag tyckte att det gjorde ont precis i slutet när jag suttit i nästan 3 timmar, men annars gick det skitbra och jag längtar tills jag ska gadda mig nästa gång. MenMen. Bilder kommer om en stund.
Nu ska jag göra allt det ointressanta som jag gör när jag sitter vid en dator. Jimmy repar och jag är ensam till i morgon. BRB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0