Torsdag.


HejHejHallå.
Torsdag i all ära, men idag känns det sm att det händer lite väl mycket. Jag gick upp i tid idag för jag kände att jag ville dricka mkt thé idag så att min hals blir bra någongång. Möttes då av 5 olästa sms, som fick mig att bli lite stressad. Folk vill träffa mig under kvällens gång, byta turnédagar o bla bla bla. Så nu sitter jag och planerar om inför turnén och har just pratar med en kär vän från Bollnäs om hur vi ska lösa saker och försöker få ihop det som ska hända ikväll. Jag ska hinna göra en hel del innan jag och min man drar in till stan. Jag ska leta upp ytterligare ett par rosor (till min gaddning), fixa skit till turnén och skriva ut det så att det är helt klart, träna (fast är det så bra om man är krasslig?), ta ett bad o försöka koppla av, äta och sedan åka in till stan för att ta några öl innan vi beger oss till BrewHouse och ser TheDevilWearsPrada. Så nu ska jag tjika runt lite på google och försöka hitta ett par snygga rosor.
BRB.

Svar på kommentarer:
Kicki: Jag har stl. 36-38, men dock 38 på Converse. Men kan prova o se?!
Mamma: Det är lite dyrare saker så kan tyvärr inte köpa allt. Kolla hm:s hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0