Ullared


Jag sitter framför Tvn och kollar på den nya dokusåpan "Ullared" som går på 5an just nu. Jag skrattar och tycker de flersa är patetiska, eftersom de köar i fleeeera timmar osv. Men o andra sidan, vi som bara bor ett par mil från varuhuset åker ju dit oftare och har närmre dit än vad de flesta andra har. Och en annan sak. Varför kalla turisterna det för Ullared?! Det är ju byn som heter ullared, och varuhuset heter ju Ge-kås?! Menja.. Alla vet ju vad man snackar om iaf.
Jag har flera bekanta som jobbar där och en av dem har jobbat där i 18 år. Ge-Kås har väldigt bra avtal och ln, så jag förstår verkligen varför folk väljer att arbeta där,men det är en sådan otroligt tråkig väg att dagspendla för oss som bor i Varberg.. Aja. Nog om Ge-Kås. Det jag egentligen ville säga är att jag tror att det kommer att bli en tittar succé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0