AfterParty.


HejHejHallå.
Tänkte slänga upp ett kort inlägg om hur läget är efter den underbara gårdagen.Jag hade en super fördelsedag på flera sätt. Började klockan 14 med att ca 20-25 pers från min släkt och familj kom och det bjöds på smörgåsborg. Allt som har med frallor och pålägg fanns och det verkade som att alla trivdes. Till efterrätt blev det äppelkaka och massvis med kakor. Vid 17 tiden kom det vänner hem till mig och jag blev sminkad av Sarah. Vi betällde 2 taxibilar ner till tåget eftersom det regnade och sedan började kvällen. Vi åkte in till Göteborg och började med en trevlig middag på JB först. Jimmy höl ett fint tal och det var hur trevligt som helst. Efter det begav vi oss till CityPub och mötte upp Aron, John och Adam. Efter en stund kom Sara och Kicki och allting blev ännu bättre. Jag fick drinkar av Sara och en trisslott som jag vann 50 kr på. När klockan närmade sig halv 1 drog vi vidare till Gamleport och där var det mer drinkar och lika trevligt. Vid 2 drog vi hem och jag somnade nöjd och glad över att dagen var så bra. Tack alla som var med. Ni gjorde dagen och kvällen värd.

Idag är allting mysigt. Jag kollar på GossipGirl avsnitt och Jimmy fixar massa överrraskningar tills ikväll. Han har hållt p jätte länge....Bilder från igår kommer kanske idag. Annras i morgon.
TJARRÅ!
-J<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0