Ångestkväll.


Alltså. Jag har nog haft en väldigt tråkig dag om jag ska vara ärlig. Det har inte hänt någonting  eftersom jag inet har varit helt fris och inte haft ork. Jag har passat syskon, pysslat, varit ute och gått och sedan inte gjort så mycket mer. Jag hatar dessa dagarna när jag bara sitter o sitter och tänker på massa skit som kommerupp när man inte har så mycket annat för sig. Jag har suttit och tänkt på Marionettes December-turné mycket idag. Och det har fått mig till att bli lite ledsen. Jag kommer inte att kunna göra alla de där julsakerna med Jimmy iår. Vi kommer inte att kunna göra alla mysiga saker som vi gjorde förra julen, och det gör mig faktisk lite ledsen. Visst, det kan låta töntigt, men jultraditioner är viktigt för mig. Jag vill baka mina pepparkakor, baka mina lussebullar, gå på julpartys och stor shoppa julklappar och ha en takeaway-varmchoklad i handen. Jag vill proppa in nejlikor i apelsiner så attd et luktar sådär gott och jag vill göra det med Jimmy. Jag vill att han ska vara med. Men icks i år inte. För då sticker  han på en 3veckors lång turné runt om i Europa (MILANO bla. Vilket jag är galet avis på). Som tur är kommer han hem på sin födelsedag, vilket är den 20 December, så vi har faktiskt ett par dagar som vi kan tex. shoppa julklappar tillsammans på. Och det hoppas jag blir av. JaJa. Det är 1,5 månad kvar tills han sticker, så jag får ta tillvara på dagarna tills dess. Jag o Jimmy har alltid vetat om att det är långa turnéer som komemr att komma, så sedan 1,5 år tillbaka så har jag vetat det och de turnéer som han o bandet har varit på, har fungerat bra. Så det komemr det väl alltid att göra hoppas jag. Nåväl. Nog om detta. Nu ska jag gå till min säng och sätta på TV:n och unna mig något. I morgon ska jag nog till stan med Mamma. Sedan vara med Wallah och gå en långpromenad.
Take Care!
- J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0