Back.


Hej!
Jag är tillbaka hemma igen efter mötet på ABF. Vi gick igenom hur man ska agera i stressade situationer (vliket var en bra genomgång för mig, eftersom jag lider av stressbesvär). Vi gick också igenom om vad som komma skall för min del, eftersom ja har lite olika idéer o vad somskulle kunda hända inom 1 månad. Mer om det vid ett senare tillfälle, då jag inte kan säga så mkt i nuläget.
Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig en stund innan det är lunch som gäller. Jag är supertrött och jag blir äns inte pigg av Meshuggah, vilket betyder att jag är astrött. De är förövrigt de som gör min mest päpp med deras musik..
Hörs senare!
TJARRÅ!
-  J<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0