BilligShopping.


Godkväll!
Jag och Jimmy är nyss hemkomna från Ge-Kås och vi är några hundralappar fattigare. Men vad gör det? Det var så trevligt och vi handlade av Nella som satt i kassan, och sedan så åkte vi också med henne hem. Vi kom dit väldigt sent så det var väldigt utplockat på storlekar, men vi fyndade lite saker iaf. Jag är supernöjd och kommer att sova gott i natt. Jag ska duscha nu. Sedan sova för jag ska upp halv 8 i morgonbitti. Jag ska försöka att åka til lMormor och morfar i morgon, men vi får se vad som hinns med. Hörs i morgon. Då ska jag lägga upp en identisk bild på ett äkta par fårskinnsskor och vara som Kissie. Hon tror att man behöver vara sveriges största blogegrska för att ha ett par asballa skor. Men icke.
Sov gott!
- J <3


(Mörkgrå yllekappa. tuggummi. väska. plånbok. leopardleggings. nätleggings. overkneestrumpor)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0