Bloggbråk.


HejHejHallå.
Jag bloggar inte så mycket under denna helgen, för jag har en hel del att göra och jag känner inte för att sitta långa stunder framför datorn när jag är med min kära pojkvän. Men just nu sitter han och spelar gitarr så då kände jag att jag kunde med att sätta mig ner och läsa lite bloggar, kolla mejlen och blogga. Jag var inne på Kissies blogg och såg att hon har hängt ut Blondinbella och att Blondinbella i sin tur hade svarat i sin egna blogg med att bara tjata om att Kissie inte är nöjd med sig själv o blablabla. Att de orkar..
JaJa. Jag och Jimmy kom hem från Borså för ett tag sedan. Hans mamma och hennes väninna går på ett jätte fint o snygt gym där så vi valde att följa med för att kolla läget och besöka Skopunkte, för jag ville kolal på ett par boots. Men jag hittade inga. Och egentligen vill jag inte ha ågra heller, för jag har precis fått ett par Uggs för 1299 kr, så jag tycker det känns onödigt. Men iaf så kan jag stolt säga att jag är en hatande människa när det gäller Borås. Det är verkligen den hemsk stad och personerna där verkar otrevliga och självupptagna. Och så komemr de hem till min hemstad (Varberg) på sommrarna och blir kallade badgäster, för de riktigt invaderar stan för att de vil bo vid havet och alla västkustens stränder. Usch. Nej, Borås är hemskt.

Nu är det strax middag som gäller. Det blir fiskgratäng och planering inför morgondagen, för jag och Jimmy ska börja på ett projekt som involverar ungdomarna i Bollebygds kommun om nu allting vill sig rätt. Jag hoppas på det och jag hoppas på ett stort engagemang av kommunen. Men mer om det i morgon efter att vi har pratat med rörande personer, tränat och gjort lite fler ärenden. Ikväll ska vi ta det lugnt så att vi kan presentera oss själva på ett grymt sätt i morgon.
Hörs då!
- J <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0