Brag.


Hej!
Vill bara börja detta inlägg med att svara på Arons kommentar. Jag håller helt med dig, är man med i ett band och är som Johan har varit, så får man räkna med att sånna här saker sägs. Jag blev bara väldigt paff, det var därför jag reageradesom jag gjorde. Hopps verkligen inte du tog detta fel, för jag menade inget illa.. för som jag skrev, jag har inte med det att göra så jag bryr mig inte, utan blev bara paff..

Anyway. Jag hoppas verkligen inte att det blev arga miner mot mig nu, för jag menade somsagt inget illa. Jag har iaf sovit länge idag och gick upp och satte mig och pysslade. Jag gjorde sönder ett nitbälte och gjorde ett armband och pimpade min kameraväska lite. Vet inte om det blev så snyggt, men jag hade iaf något att göra en stund. Nu är lunchen klar på övervåningen, så jag ska gå upp och äta. Hörs efter det!


Kommentarer
Postat av: malle

hur satte du fast nitarna på väskan??

2009-10-16 @ 11:47:01
URL: http://funnudity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0