Children.


God Morgon.
Jag har precis tagi en lång dusch och sedan ätit 2 ägg som min mamma kokade åt mig. Medan ja åt läste jag tidningen och helt plötsligt började det att snöa!!! Det kanske bra är jag, men är det inte lite olämpligt med snö när det fortfarande bara är Oktober? Det ska ju fortfarande vara höst? Usch, det är tråkigt tycker jag. MenMen. Nu sk ajag strax springa över till Jessica och Calles hus för att passa barn. Jag tänkte att det skulle pysslas lite idag. Måla o pärla tror jag. Och så hoppas jag att vädret är bättre, för hunden måste ut på en promenad. Nej, nu måste jag klä på min bekväma kläder. Blir antagligen mysisar nu på dagen och ombytning innan jag åker till Jimmy. vi hörs innan jag sticker till honom.
TJARRÅ!
- J <3


(Jimmys bild)
Busan och min syrra är ovänner.
I morse högg hon tag i Merri och hon började gallskrika..
Gammal sur katt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0