Close-Up


Marionette är med i nya numret av Close-Up Magazine. Där är det en helside intervju med Axel, Aron och Anton och jag måste säga att det sas saker där som gjorde mig lite upprörd, men jag har inte med saken att göra så ja gbryr mig inte. Det var kul att läsa och enligt mig var det lite tur att min kära man inte var med under den. NEj, nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta att läsa den och äta Pringels. Jag är beroende. Igen. Vi hörs i morgon. Då ska jag vara hemma och bli frisk så att jag orkar med resten av veckan. Jag vill bli frisk verkligen.
GodNatt!
- J <3

läsvärt.

Dagens.



Kommentarer
Postat av: Aron

Vill man inte att saker skall sägas om en så ser man till att:



1. Inte göra dem

2. Inte vara ett svin mot allt o alla i ens närhet så att man ger dem anledning att inte dra sig för att ta upp dem, tidning eller inte.

3. inte vara med i band, vilket ÄR medialt och med det tillkommer att man får räkna med att ens liv inte länge bara är privat.



Man kan inte inte göra vad som helst och sedan tro att det inte får konsekvenser. Förstår att man kan tycka det är ruff, men det är the thruth and nothing but... Då höll vi ändå tillbaka med typ... Det mesta.



Ville bara kommentera lite så, ingen fara med det! Ska höra med gubbarna om turné imorgon. Ha det nice!

2009-10-15 @ 00:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0