Fashionmingel.


Jag har inte kunnat gå och lägga mig. Jag är rädd att jag inte vaknar mer idag isf. så trött är jag. Så jag har suttit och spelat fifa 10 på mitt Wii i någon timma nu. Det är verkligen det bästa Fifa jag spelat, och ja, jag börjar bli riktigt grym på det. Jag satte mig vid min dator lite nu, för jag behöver hitta lite inspiration till vad jag kan använda och ha till mina paljettleggings. en oversize tisha kanske? Eller ett oversize linne? Jag har sett lite olika och jag tror jag behöver smalna av lite på mina armar om ett linne ska komma på fråga. Jag är inte en brud som ogillar sin kropp, snarare tvärt om. DOCK ogillar jag mina överarmar. Men det ska snart blli bra det också hoppas jag på. Jag finner inspiration hos denna bloggerskan. Bara så att ni vet. Nu ska jag kolla tillbaka på vad som har hänt under dessa 10 månader av detta året.
återkommer om ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0