Fyller 19.


HejHejHallå.
Idag fyller jag 19 ocgh firandet har redan startat. Jag nöttes av skön sång från hela familjen o Jimmy i morse vid 9 tiden och öppnadfe paket och fick frukost på sängen. Jag blev super gladöver grejerna jag fick. Precis vad jag hade önskat mig. Under hela förmiddagen har jag bakat, fixat och donat inför dagens kalas och jag måste säga att jag är grym på att baka. Hoppas bar att det funkade att göra en äppelkaka utan bakpulver ?! .. MenMen. Nu ska jag måla mina 20 naglar röda och plocka fram  kläder som jag ska ha på mig ikväll. Ikväll kommer det först hem kompisar och seda nåker vi in till Göteborg och möter upp massa folk där och gå ut. Blir antagligen Henrksberg eller DiamondDogs på Avenyn. Kommer bli hur kul som helst tror jag. Kommer inte att logga på ett tag nu, men det fattar ni säkert. Nu ska jag fortsätta att fira min födelsedag. Kalas kl 14 till att börja med.
TJARRÅ!
- J <3


Fina presenter på morgonen.


Kommentarer
Postat av: malle

grattis på födelsedagen :D

2009-10-05 @ 10:16:56
URL: http://funnudity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0