Ge-Kås.


HejHejHallå.
Tillbaka efter en hel förmiddags föreläsning på Ge-Kås om företaget, butiken och grundaren Göran Karlsson. Det var grymt roligt och det var så häftigt att något som en gång var så litet, numera är världskännt. Man fick komma bakom kulisserna och veta en mängd olika saker och det var riktigt intressant faktiskt. Jag kan förstå på ett sätt varför hon som höll o föreläsningen, varför hon har jobbat där sedan 1991, för det är ett bra företag att jobba för på många olika sätt. Dock är det inte ett företag som man kan klättra så mycket inom (vilket jag kan tycka är viktigt) men det finns så otroligt mångaolika saker att arbeta med inom företaget Ge-Kås, så jag förstår ändå varför man väljer att stanna kvar om man trivs.
Jag kom hem för någon timma sedan och lunchade med Mamma, Brorsan, Syrran och Jimmy. Efter det blev det lite Wii-speande innan jg beslutade mig för att sätta mig här lite och kolla igenom H&M:s hemsida. OCH JAPP! Jag blev förälskad i ett par skor som jag ska köpa om jag får pengar när jag fyller år. GUD. Älskar dem. Nu ska jag och Jimmy göra oss lite iordning, för vi ska till min moster och fika. Hörs ikväll!
TJARRÅ!
- J <3


Görsnyggt!


Kommentarer
Postat av: Carro

Phett snygga skor, mannen!

Skulle passa dig galant.

2009-10-01 @ 22:40:35
URL: http://awesomeparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0