Godmorgon?


Nej, jag är fortfarande inte fri från mitt sjuka. Jag har knappt kunnat sova inatt eftersom jag har varit kall ena minuten och jätte varm andra. Jag fattar inte vad det är med mig. Så jag vknade vid 12 idag vilket känndes påtok för sent. Så nu har jag tagit det lugnt ett tag och ätit frukost samtidigt som jag läste en intervju med SonicSydicate i HallandsNyheter. De verkar verkligen vara Hallands stoltheter?! Anyway. Kanske borde börja skriva mer om musik här i bloggen..Aja. Nu ska jag kolla runt lite och försöka göra mig frisk. Jag som hade planer på att fika med Tiger i eftermiddag..
TJARRÅ!
- J <3


I Hallands Nyheter idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fika med mig står alltid öppet eftersom jag inte har ett skit att göra tisdag/onsdag eftermiddagar:D

2009-10-14 @ 14:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0