Gossip.


Godkväll.
jag har tagit mig igenom 8 GossipGirls-avsnitt idag, så jag känner att det är dax för att sluta för dagen. Jimmy ligger och spelar på sitt XBox och vi ska strax äta middag med hans föräldrar och efetr det blir det gott snacks till den 3e JohanFalk-filmen som är hyrd. Det är så roligt att titta på de filmerna för de är både bra och man känner igen sig, eftersom de är inspelade i Göteborg. Jag o Jimmy ska gå ut lite nu innan middagen för jag behöver frisk luft.
jag är ledig i morgon och planerar att åka hem til familjehemmet någon gång under kvällen.
Hörs i morgon.
TJARRÅ!
- J <3

old pic på mina o jimmys gaddningar när vi båda var nygaddade.
jag längtar verkligen tills den 9e November, då jag gaddar underarmen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej mickan! va kul att du tycker det :) jag följer din med. Najs me dny tattoo va ska de bli? kramis

2009-10-11 @ 22:29:29
URL: http://mirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0