Happy.


Gud, Jag känner mig verkligen jätte glad atm. Gick ner till stan somsagt och spenderade närmre 1 halvtimma på Ginatricot och provade massvis med saker. Framförallt tröjjor, men ni som känner mig, vet hur svårt jag har för att köpa tröjjor eftersom jag har boobs och en väldigt smal midja. Så alla tröjjor sitter skit och får mig att se större ut än vad jag är, och det är faktiskt väldigt tråkigt. (Därför jag älskar att gå runt i bandtischor som är st. S i killmodell)Jag provade dock en skitsnygg svart klänning, men st. 34 var förstor så det sket sig. Jag provade tillsisst ett par svarta jeans, och de passade skitbra så de köpte jag. Sedan vandrade jag vidare och stötte på en rad människor som undrade vartjag höll hus och vad jag gör på dagarna. När jag då svarar att jag aldrig shoppar i lilla staden Varberg utan i Göteborg och att jag har nya sköna polare där, så tyckte de att jag svek dem. Men de sägersamtidigt själva att de vil lbort från "hålan".Så jag får det inte att gå ihop riktigt. Men skitsamma. Jag hoppas på en promenad snart för jag håller på att få ett rasuriutbrott även fast att jag är glad. hur går det nu till?! Fan. Jag lyckas med allt verkar det som.
Hörs!
- J <3



Kommentarer
Postat av: kicki

måste vara jobbigt att ha bröst o en smal midja......



:P



hade GÄRNA haft det problemet haha

2009-10-17 @ 11:40:12
URL: http://kicxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0