HJÄLP!


God förmiddag.
Jag kan kanske inte direkt säga att jag har sovit ott inatt. Det började med att jag och Jimmy somnade vid 23 tiden och att Mamma väckte mig 23.45 för att jag skulle ställa in skit i garaget som jag hade lovat. Sedan gick jag och la mig igen, och kunde inte direkt somna, för min kära pojkvän är super förkyld och snarkar HELA tiden. Det spelar ingen roll hur mycket jag har puttat på honom, han snarkar ändå. På sidan och på rygg OCH på mage!?. Och inte nog med detta, så väcker telefonen mig vid halv 9 i morse. Det var min handledare som sa att jag skulle ner till Hjärt/lungräddningskursen som jag hade försovit mig till. Så jag rusade ner till stan och sedan hem igen i detta kalla vädret.
Nu sitter jag är och har presic käkat frukost med Mamma och Syster. Jag är inte trött längre, så jag kan inte gå och lägga mig brevdi Jimmy, för då väcker jag bara honom. Så jag funderar på att ta ett bad och unna mig lite manikyr/pedikyr. Lite vardagslyx helt enkelt.
Hörs!
- J <3

AugustBurnsRed är dagens män.
Nya plattan är awesome om man gillar
sånhär metal.


Kommentarer
Postat av: malin

haha fyfan vad jag hatar att sova med någon som snarkar. Simon var en jävla gris på natten i början medn inte nu längre. Jag som tagit över det. Men det tar ju jag ingen skada av ^^

2009-10-21 @ 17:52:51
URL: http://funnudity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0