I made it.


HejHejHallå.
Jag är ganska nyss hemkommen från familjen Svane, vars barn jag passat. Det är samma barn som i Fredags, fast i dag var det mellan 06.30-16.00, så det var en aning jobbigare, men roligt. Jag har övervunnit alla äckligheter som jag har haft tror jag efter idag, vilket känns skönt. Nu är jag redo för egna barn på riktigt. För att ni ska först så kan jag berätta att jag har varit med om att flickan i familjen bajsade ner sig (!!!), en av pojkarna proppade ner otroligt mycket papper i toastolen, så det blev stopp efter att han hade kissat (översvämning..) och pärlor. Dessa jävla pärlor. Jag har alltid haft en lite skräck för dem, eftersom de lätt hamnar överallt, men samtidigt så älskar jag att pärla. Idag hände det att en full burk med massvis med små pärlor spilldes ut över hela köksgolvet när de satt och pärlade halsband. Tror ni jag blev glad? Nej. Men summan av dessa 3 händelserna fick mig att inse att jag älskar barn och att de faktiskt lär sig av sina misstag. Shit happens, men det får man leva med. Livet går vidare liksom. Nu är jag redo på riktigt för ettt barn och det vet jag att Jimmy är också. Inom 4 år så lovar jag att vi har en liten bebis tillsammans. Då har jag pluggat klart, vi har samlat på oss pengar så att vi kan skämma bort denlilla skrutten och Marionette är forhoppningsvis utan turnéer i 1 år (vill ju inte gå runt gravid hemma själv..) Dock tror jag snarare att de startat toppen på sin karriär..MenMen. Framtiden får bestämma. Jag ska iaf ha barn runt 22-23. Nej, nu ska jag kolla igenom min iTunes och komma fram till vilket band jag ska rekomendera idag. Jag ska brja att skriva mer om musik, så idag börjar jag med att presentera ett av mina favoritband just nu. Såvi hörs om ett litet tag.
- J <3
(Och Malin, på tal om nitarna som jag satte på min väska, så är det nitar som har grejer man viker och klämmer ihop undertill/bakom det man fäster dem i. Jag kan visa med en bild ikväll.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0